wtorek, 22 lipca 2014

Jeansowy kombinezon

Tego lata kombinezony przeżywają prawdziwy renesans. I nic dziwnego - są modne, wygodne i niezwykle praktyczne, bo pasują niemal na każdą okazję.Cienki jeansowy kombinezon, to zestaw który sprawdzi się zawsze. Idealny na letnie upały, przewiewny i miły w dotyku. Jak tylko zobaczyłam go w sklepie krzyknęłam  < o nie!!! muszę go mieć, aby tylko rozmiar był > no i udało się była S ;) Dodałam do niego czarne dodatki, by nadać mu charakteru z pazurem, bo tak właśnie lubię. Jak Wam się podoba mój zestaw na dziś ??












Buty - pink
Kombinezon - pink 
Torebka - allegro
Zegarek - guess
Biżuteria - mister&lady


Spodobał Ci się mój blog, skomentuj. Zostaw linka do Ciebie, a na pewną Cię odwiedzę.
Pozdrawiam i buziaki zostawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz