wtorek, 11 marca 2014

Fuksja z granatem.

Witam wszystkich serdecznie :)
Dziś postanowiłam Wam pokazać jak połączyłam fuksję z granatem. Fuksja to kolor, który coraz częściej pojawia się w kolekcjach, zwłaszcza letnich. Nie jest jednak łatwy do noszenia, i wiele typów urody, może w nim wyglądać tandetnie. Mimo to ja z niego nie rezygnuję - dodatki w tym kolorze wyglądają rewelacyjnie. Kolor fuksji świetnie wygląda na torebkach czy butach. z jakimi kolorami łączyć fuksję??
Na pewno z granatem tak jak ja to zrobiłam. 
 Dobrym rozwiązaniem będzie biel i jasne odcienie szarości. Dla tych z was, które lubią pokombinować z kolorystycznymi połączeniami, polecamy miętowy i srebrny. Ten pierwszy nieco wyciszy fuksję, a drugi doda jej blasku, który nie będzie jednak kiczowaty.

Dziś ze mną w stylizacji moje kochane dwa wnuczki
Nikodem i Martin <3 dla wszystkich całusy od nich :* :*





























































Żakiet, sukienka - h&m
Buty, torebka - no name

Nikodem
Kurtka - zara
Spodniie -  tom taylor
Buty - adidas
Czapka -  h&m
Koszulka - olivier

Martin
Kurtka - burberry
Spodnie - h&m
Buty - fila
Czapka - Lech Poznań
Koszulka - olivier

Pozdrawiam Was kochane i zapraszam na mojego fanpage :) Założyłam go z myślą o nas kobietach.
Myślę że każda z nas znajdzie tam coś dla siebie :):)

https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz