środa, 28 maja 2014

Skórzana sukienka

Mała czarna ze skóry to bardziej drapieżna wersja uniwersalnej, eleganckiej sukienki. Chętnie nosimy skórzane kurtki, buty, a nawet spodnie, do sukienek podchodzą zaś w pewną rezerwą. Na pewno nie jest to strój na każdą okazję. Skóra to materiał, który mocno przylega do ciała, więc bezlitośnie podkreśli wszelkie fałdki. Bardzo ważny jest fason, musi być odpowiednio dopasowany do figury, inaczej zaburzy jej proporcje.Ja wybrałam prostą i dopasowaną do ciała. Ważne są też dodatki do takiej sukienki. Mój wybór to ciężki naszyjnik w kolorze złota, do tego duży zegarek i aby przełamać tą ciężkość, dodałam delikatną branzoletkę. Tego typu garderoba powszechnie utożsamiana jest ze stylem rockowym, ale wbrew pozorom skórzane sukienki mogą też być podstawą eleganckiej stylizacji.Oceńcie sama jak Wam się podoba. Pozdrawiam i buziaki zostawiam :*
















 Sukienka - mister lady
Buty - aldo
Zegarek - diesel
Biżuteria - bershka

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga. Podoba Ci się, skomentuj, na pewno Cię odwiedzę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz